تولدت مبارک

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

خیلی وقت بود که مطلب داخل این وبلاگ نمیذاشتم چون دوست داشتم و لحظه شماری میکردم که خودم اولین نفری باشم که تولدت رو بهت تبریک بگه امیدوارم که همیشه در زندگیت شاد و سرحال باشی و روزههای خوبی رو پشت سر بذاری تولدت مبارک عزیزم

 

عزيزم روز تولدت را با آسماني پر از ستاره هاي چشمک زن

با دشتي پر از شقايق ها و با آرزوي موفقيت براي تو

به تو تبريک ميگويم . . . گل من تولدت مبارک



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

رسيده روز تولد تو که باز برات هديه بگيرم

واسه من اينم يه جور بهونه ست بگم که چقدر برات ميميرم

روز آغاز زيستن مبارک


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

زيبا ترين تولد ها ، آن هائيست که در رويا براي کسي ميگيريم

که عاشقانه دوستش داريم

بهترين دليل واسه زندگيم تولدت مبارک



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتي که پاتو گذاشتي روي اين زمين خاکي

تموم گل هاي عالم شدن از دست تو شاکي

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنياي پر از درد ، واسه من مثل بهشته

روز ميلادت مبارک عزيزترينم .



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عزيزم آهنگ صدايت با به دنيا آمدنت زيبا ترين ترانه زندگيم

نفس هايت تنها بهانه نفس کشيدنم و وجودت تنها دليل زنده بودنم است

پس با من بمان تا زنده بمانم ... تولدت مبارک . . .



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



واسه من جشن تولدت يه بهونه بود هميشه / که رو هديه بنويسم دلم از تو دور نميشه

عزيزم تولدت مبارک ، دوستت دارم . . .



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روز تولد انسانها در هيچ تقويمي يافت نميشود ، چرا که فقط

در قلب کساني است که به آنها عشق ميورزيم . . .

عزيزم تولدت مبارک . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
هنوز هم زمستون به يادت بهاره / تو قلبم کسي جز تو جائي نداره

صداي دلم ناسازگاره / سکوتم به جز تو صدائي نداره

عزيزم تو بهترین کسي هستي که عشقش در قلبم متولد شد

و تولد عشق تو در بهار را تا پايان حيات بشر به کما خواهم برد

از طرف دوست دار هميشگي تو . . .


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


يک تکه بلور از جنس حضور / يک ياس سپيد از رنگ اميد

با هرچي وفاست از سوي خدا / همه تقديم تو باد

عزيزم امروز قشنگ ترين روز زندگيمه

تولدت مبارک

*************************************

خیلی دوست داشتم که بتوانم قشنگ ترین هدیه را برات بگیرم و دو دستی بهت تقدیم کنم اما چکار کنم که آنقدر بزرگ و خوب هستی که حاضر نیستی بخوای برای یک ذره هم شده من رو تو این فکرهها ببینی اما باز هم من هدیه خودم را میگیرم و برات نگه میدارم که شاید یک روز هدیه را از من تحویل بگیری میتونم حدس بزنم که به وبلاگت امشب سر زدی ببینی من یادم مونده یا نه اگر سر زدی و دیدی من مطلب نذاشتم دلیلش بر این نبود که فراموش کرده بودم دلیلش بر این بود که دوست داشتم که اخر شب و اول روز تولدت با دست خودم بنشینم و برایت بنویسم گرچه نوشته هایم خیلی زیبا نیست اما بدان که با تمام وجودم و تمام احساسم دارم این مطالب رو برایت مینویسم و امیدوارم که از این هدیه کوچک من خوشت اومده باشه هر چند هدیه من بزرگ باشد به ذره ای از کمال و معرفتت نمیرسه اما دوست دارم با جان و دل بهت تقدیم کنم امیدوارم پذیراش باشی عزیزم تولدت مبارک مواظب خودت باش (یادش بخیر اون روزهها تموووووووووووووووووووووووومه - ای بابا - نوشتش - تمووووووووووووووومه - )



نظرات شما عزیزان:

برای تو مینویسم
ساعت23:48---28 فروردين 1390
سلام
ممنونم از این همه محبتی که به من داری.راست میگی درست شب تولدم این وبلاگ رو دیدم و راستش هیجان زده شدم.امروز دوستان و فامیل و تمام کسانی که دوستشون دارم منو شرمنده کردند و این نوشته ها هم این روز رو برای من کامل کرد.راستش داشتم اهنگ همدم معین رو گوش میدادم که این وبلاگ رو باز کردم خیلی برام جالب شد و مطمئن باش هرگز فراموش نمیکنم.
ای کاش قلب آدمها اینقدر بزرگ بود که تمام عشقی رو که بهش داشتند میپذیرفت ولی حیف که دل همه به اندازه دریا نیست.برای تو آرزوی بهترینها رو دارم چون شایسته بهترینها هستی.شاد باشی....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 27 فروردين 1390برچسب:,ساعت22:53توسط عاشق | |